четвер, 21 жовтня 2021 р.

25.10.2021 - 31.10.2021 Середовище опису та виконання циклічних алгоритмів Скретч.

  



25.10.2021 - 31.10.2021

Конспект уроку для учнів

Тема: Алгоритми з повтореннями. Цикли з умовою. Середовище опису та виконання циклічних алгоритмів Скретч.
















Події, які запускають скрипти

Натискання кнопки
Вибір виконавця
Натискання клавіші на клавіатурі
Вибір сцени
Отриманя повідомлення


Події, які можуть запускати певні дії у скриптах

Дотик до вказаного об'єкта
Дотик до вказаного кольору
Дотик одного кольору до іншого
Натискання клавіші на клавіатурі
Натискання кнопки миші


Величини, які можна використати в означенні подій

Координата вказівника мишки по горизонталі
Координата вказівника мишки по вертикалі
Відстань між виконавцем та іншим об‘єктом
Значення таймера в секундах
Значення гучності відтворення звуків (1 : 100)
Координата виконавця по вертикалі (–240 : 240)
Координата виконавця по горизонталі (–180 : 180)
Розмір виконавця у відсотках від початкового розміру
Поточний номер образу виконавця
Темп звучання в ударах за хвилину
Гучність звуку





 

Побудова математичної моделі до алгоритмів з числами

 

Завдання 1. Створити, реалізувати, протестувати  алгоритм в середовищі Scratch для знаходження кількості двоцифрових чисел, сума цифр яких дорівнює  9.

Математична модель завдання 1 90 - це кількість усіх двоцифрових натуральних чисел   ab=10*a+b i для них перевiрити умови a+b=9=9+0=8+1=7+2=6+3=5+4 та врахувати можливі перестановки доданків.

Якщо ab - двоцифрове число, то а- цифра десятків шукається, як менша ціла частина від поділу цього числа на 10.

Якщо ab - двоцифрове число, то b-цифра одиниць  шукається, як остача від ділення цього числа на 10.

 

 

 

Завдання 2. Створити, реалізувати, протестувати  алгоритм в середовищі Scratch для знаходження кількості трицифрових чисел, сума цифр яких дорівнює 5.

Математична модель завдання 2:  900 - це кількість усіх трицифрових натуральних чисел   abc=100*a+10*b+c   i для них перевiрити умови a+b+c=5=5+0+0=4+1+0=3+2+0=2+2+1=3+1+1 та врахувати можливі перестановки доданків.

Якщо abс -трицифрове число, то а- цифра сотень шукається, як менша ціла частина від поділу цього числа на 100.

Якщо abс -трицифрове число, то b-цифра десятків  шукається, як:  менша ціла частина від ділення (результату остачі  ділення цього числа на 100)   на 10 .

Якщо abс -трицифрове число, то с-цифра одиниць шукається, як:  остача від  ділення цього числа на 10 .

 

 

Практична частина

ЗАВДАННЯ  а1  НА РОЗПІЗНАВАННЯ АЛГОРИТМІВ ДЛЯ КМІТЛИВИХ




















Результат виконаної практичної роботи надіслати вашому учителю на електронну скриньку:  vinnser@gmail.com (Сергій Петрович)


***************

Завдання на розвиток кмітливості. Фігури та числа




























Немає коментарів:

Дописати коментар