20.09.2021-26.09.2021
Тема: Алгоритми розв'язування рівнянь в Скретч
Теоретична частина
Усні завдання з теми «Натуральні числа»
1.У якого із чисел: 12; 33; 517; 630; 2634; 5022; 91305; 40001; 999999; 703206; 1000000 сума цифр найбльша, у яких - найменша?
2.Чи є найменше натуральне число, а найбільше? Назвіть.
3.Чому число 0 не є натуральним числом?
4.Які властивості натурального ряда чисел?(Зростає, немає найбільшого число)
5.Числа 12 і 33 двоцифрові; 517 і 630 - трицифрові. Скільки цифрові числа 2637 і 1000000? Скільки різних цифр використовують в записах кожного із них?
6.Придумайте по два чотирицифрових, п’ятицифрових і шестицифрових числа, що будуть: 1) парними; 2)непарними.
7.Світловий рік – відстань, яку світло долає за рік, дорівнює 9 460 528 405 000 км. Прочитайте це число.
8.Прочитай число розкладене по розрядах:
3·100000+7·10000+2·1000+1·100+5·10+8·1
5·10000+3·100
6·10000000+8·10000+1·1000+4·1
8. Яке з чисел більше ? Пояснити.
543281 або 543399;
35** або 15***
9**1 або 9**5
6789123 або 6889123;
3**** або 9999
3495 або 3500;
12** або **12
10. Яке число більше числа 17 на 6 ?
11.На скільки 28 більше ніж 19?
12.Яке число менше числа 32 на 8 ?
13.На скільки 45 менше ніж 59?
14.Яке число більше числа 6 у 9 разів?
15.У скільки разів число 56 більше ніж 7?
16.Яке число менше числа 64 у 8 разів?
17.У скільки разів число 8 менше ніж 72?
18.Число А складається з цифр : 1, 0, 7, 3;
В – з цифр 1, 0, 7.
Чи можна стверджувати, що число А менше за число В?
19. Яка властивість об’єднує усі числа, записані у фігурних дужках
{11; 12; 13; 14; 15.}?
Яка властивість об’єднує усі числа, записані у фігурних дужках
{110; 125; 130; 140; 15.}?
20. Що спільного між множиною літер у слові «воля», сторін прямокутника, та кутків у класній кімнаті?
21. У чому різниця між числом і цифрою? Яка цифра у слові «один»
22.Знайди закономірність і назви наступні три числа: 1; 1; 2; 3; 5; 8; 13…
Найпростіші рівняння для створення алгоритмів:
Якщо Ах=B, тоді невідомий множник х=B:A, наприклад: 2х=4, х=4:2=2.
Якщо A+x=B, тоді невідомий доданок х=B-A, наприклад: 2+х=4, х=4-2=2.
Якщо A-x=B, тоді невідомий від’ємник х=A-B, наприклад: 4-х=2, х=4-2=2.
Якщо x-A=B, тоді невідоме зменшуване х=A+B, наприклад: х-2=4, х=4+2=6.
Якщо A:x=B, тоді невідомий дільник х=A:B, наприклад: 4:х=2, х=4:2=2.
Якщо x:A=B, тоді невідоме ділене х=A*B, наприклад: х:2=3, х=2*3=6.
Практична частина
Завдання 5.
Самостійно створіть алгоритми в Scratch для пошуку розв'язків рівнянь:
1)Якщо x-A=B, тоді невідоме зменшуване х=A+B, наприклад: х-2=4, х=4+2=6.
2)Якщо A:x=B, тоді невідомий дільник х=A:B, наприклад: 4:х=2, х=4:2=2.
3)Якщо x:A=B, тоді невідоме ділене х=A*B, наприклад: х:2=3, х=2*3=6.
Результати виконання практичної частини надіслати на електронну адрксу учителя: vinnser@gmail.com
**********
Завдання на розвиток кмітливості
та винахідливості
Тестування знань з інформатики
Обeріть декілька варіантів відповідей у кожному запитанні
1.(1бал). Для створення текстової інформації, що містить 2021 символ, варто використати такі текстові редактори:
А. Блокнот; Б.WordPad; В. MS Word; Г. MS Power Point; Ґ. Calc; Д. MS Excel; Е. BDV Notepad; Є. Writer, Ж. Thonny; З. Math; И. Draw; І. Base; Ї. Impress; K. MS Access; Л. Scratch; M. Paint.
2.(1бал). Для створення електронної презентації, що містить 221 слайд з анімаціями, варто використати такі редактори презентацій:
А. Блокнот; Б.WordPad; В. MS Word; Г. MS Power Point; Ґ. Calc; Д. MS Excel; Е. BDV Notepad; Є. Writer, Ж. Thonny; З. Math; И. Draw; І. Base; Ї. Impress; K. MS Access; Л. Scratch; M. Paint.
3.(1бал). Для створення електронної таблиці, що містить 21 формулу для обчислення, варто використати такі середовища для електронних таблиць:
А. Блокнот; Б.WordPad; В. MS Word; Г. MS Power Point; Ґ. Calc; Д. MS Excel; Е. BDV Notepad; Є. Writer, Ж. Thonny; З. Math; И. Draw; І. Base; Ї. Impress; K. MS Access; Л. Scratch; M. Paint.
4.(1бал). Для створення електронного зображення, що містить 21 шаблон для малювання, варто використати такі середовища для опрацювання електронних зображень:
А. Блокнот; Б.WordPad; В. MS Word; Г. MS Power Point; Ґ. Calc; Д. MS Excel; Е. BDV Notepad; Є. Writer, Ж. Thonny; З. Math; И. Draw; І. Base; Ї. Impress; K. MS Access; Л. Scratch; M. Paint.
5.(1бал). Для створення електронного алгоритму, що містить 21 команду розгалуження та повторення для обчислення, варто використати такі середовища для опрацювання та реалізації алгоритмів мовою програмування:
А. Блокнот; Б.WordPad; В. MS Word; Г. MS Power Point; Ґ. Calc; Д. MS Excel; Е. BDV Notepad; Є. Writer, Ж. Thonny; З. Math; И. Draw; І. Base; Ї. Impress; K. MS Access; Л. Scratch; M. Paint.
6.(1бал). Для створення електронної скриньки, що містить 21 електронну хмару з додатками, варто використати такі служби для електронного листування:
А. Блокнот; Б.WordPad; В. MS Word; Г. MS Power Point; Ґ. Calc; Д. MS Excel; Е. BDV Notepad; Є. Writer, Ж. Thonny; З. Math; И. Draw; І. Base; Ї. Impress; K. MS Access; Л. Scratch; M. Paint; Н. Gmail.
7.(1бал). Які властивості електронного символу в тексті можна відформатувати у офісному додатку текстового редактора:
А. Напівжирне накреслення; Б.Підкреслення; В. Колір тексту; Г. Зміна шрифту; Ґ. Розмір шрифту; Д. Колір виділення шрифту; Е. Стиль написання; Є. Колонтитул, Ж. Міжсимвольний інтервал; З. Орієнтація; И. Табуляція; І. Макет слайда; Ї. Групування; K. Анімація; Л. Наведення сітки; M. Контури фігури; Н. Створення списку.
8.(1бал). Які властивості електронної клітинки в таблиці можна відформатувати у офісному додатку табличного редактора:
А. Формат клітинки; Б.Висота клітинки; В. Колір тексту в клітинці; Г. Зміна адреси або назви клітинки; Ґ. Ширина клітинки; Д. Колір заливки клітинки; Е. Колір контуру клітинки; Є. Колонтитул клітинки, Ж. Клітинковий інтервал; З. Орієнтація клітинки; И. Табуляція клітинки; І. Макет клітинки; Ї. Групування клітинок; K. Анімація клітинок; Л. Наведення захисту клітинки; M. Невидимість формул в клітинці; Н. Правило виділення клітинки.
9.(1бал). Які властивості об’єктів електронного слайда в презентації можна відформатувати у офісному додатку редактора презентації:
А. Висота слайда; Б. Ширина слайда; В. Колір тексту на слайді; Г. Зміна шрифту заголовку слайда; Ґ. Розмір шрифту заголовку слайда; Д. Колір виділення заголовку слайда; Е. Анімаційний перехід слайда; Є. Макет слайда; Ж. Міжслайдовий інтервал; З. Орієнтація слайда; И. Табуляція на слайді; І. Макет схеми на слайді; Ї. Групування зображень на слайді; K. Анімація тексту на слайді; Л. Наведення сітки на слайді; M. Наведення напрямних ліній на слайді; Н. Створення гіперпосилання на слайді.
10.(1бал). Які властивості об’єктів електронного листа можна відформатувати у службі електронного листування:
А. Додати у графу «Кому» декілька електронних адрес; Б. Написати тему листа трьома різними мовами; В. Прикріпити до листа декілька файлів різних форматів; Г. Змінити адреси в гіперпосилання у змісті листа; Ґ. Вставити таблицю в електронний лист; Д. Вставити зображення в електронний лист; Е. Змінити колір заливки тексту у змісті листа; Є. Створити колонтитули в листі, Ж. Змінити інтервал між усіма символа у тексті; З. Змінити орієнтацію тексту у листі; И. Змінити табуляцію у листі; І. Змінити макет листа; Ї. Створити групування листів за адресатами; K. Змінити анімацію тексту у листі ; Л. Наведення захисту даних у листі; M. Невидимість тексту у листі; Н. Змінити правило виділення спаму у листі.
Немає коментарів:
Дописати коментар