08.11.2021-15.11.2021
Тема: Створення і програмування
математичної моделі для числових задач
Теоретична частина
Завдання 1. На складі m діжок олії, ємністю по n відер кожна. Усі ці діжки продали заводу та їдальні у відношенні k:p. Скільки відер олії купив завод та їдальня? Створити, реалізувати, протестувати алгоритм в середовищі Скретч для знаходження кількості кількості відер олії, в залежності від введених натуральних чисел p, k, n, m.
Математична модель завдання 1: k+p - це кількість усіх частин на складі. Отже, k/(p+k) кількість частин олії, що купив завод. p/(p+k) - кількість частин олії, що купила їдальня. Тому кількість олії буде вимірюватися не в діжках, а у відрах: 1)Х=m*n*k/(p+k) відер олії купив завод. 2) У=m*n*p/(p+k) відер олії купила їдальня.
Завдання 2. Якби
бабуся захотіла дати кожному своєму внукові по m
цукерок, то один внук не отримав би жодної цукерки. А
коли бабуся захотіла дати кожному своєму внукові по k
цукерок, то n цукерок залишились би у неї.
Скільки внуків у бабусі? Створити, реалізувати, протестувати алгоритм в середовищі Скретч
для знаходження кількості внуків,
в залежності від введених натуральних чисел
k, n, m.
Математична модель завдання 2:
R=(m+n)/(m-k)
внуків у бабусі.
Завдання 3. Щодня
від мотка дроту довжиною m метрів відрізають кусок довжиною k метрів. Скільки залишолось днів
для відрізання дроту, якщо вже n
днів відрізався дріт. Створити, реалізувати, протестувати алгоритм в середовищі Скретч
для знаходження кількості днів для відрізання дроту, що
залишилися, в
залежності від введених натуральних чисел
k, n, m.
Математична модель завдання 4:
A=(m-k*n)/k
днів залишилось для відрізання
дроту.
Завдання 4. Трицифрове
число має х сотень, у десятків, і z
одиниць. Яка різниця
між цим числом та сумою цифр цього числа?
Створити, реалізувати, протестувати алгоритм в середовищі Скретч
для знаходження різниці між числом та сумою цифр, в залежності від введених натуральних чисел x, y, z
Математична модель завдання 4:
A= 99*x+9*y - різниці між числом та сумою цифр числа xyz
.
Практична частина
Виконати алгоритми в середовищі
програмування Scratch відповідно до зраків і протестувати їх.
Результати
виконаної практичної роботи надіслати вашому учителю на електронну скриньку:
vinnser@gmail.com (Сергій Петрович)
***************
Завдання для самостійного кодування алгоритмів в Scratch
Завдання 1. Створити, реалізувати, протестувати алгоритм в
середовищі програмування Скретч для знаходження результатів арифметичних дій
додавання, множення, віднімання двох випадкових парних чисел: 2*n, 2*m.
Перевірити результати цих дій на властивість парності. Чому результати завжди
парні числа?
Завдання 2. Створити, реалізувати, протестувати алгоритм в
середовищі програмування Скретч для знаходження результатів арифметичних дій
додавання, віднімання двох випадкових непарних чисел: 2n+1, 2m-1.
Перевірити результати цих дій на властивість парності. Чому результати завжди
парні числа?
Завдання 3. Створити, реалізувати, протестувати алгоритм в
середовищі програмування Скретч для знаходження результатів арифметичних дій
множення, двох випадкових непарних чисел: 2n+1, 2m+1. Перевірити
результати цих дій на властивість парності. Чому результати завжди непарні
числа?
Завдання 4. Створити, реалізувати, протестувати алгоритм в
середовищі програмування Скретч для знаходження результатів арифметичних дій
додавання, віднімання двох випадкових непарного та парного чисел: 2n-1,
2m. Перевірити результати цих дій на властивість парності. Чому результати
завжди непарні числа?
Завдання 5. Створити, реалізувати, протестувати алгоритм в
середовищі програмування Скретч для знаходження результатів арифметичних дій
множення двох випадкових непарного та парного чисел: 2n-1, 2m. Перевірити
результати цих дій на властивість парності. Чому результати завжди парні числа?
Завдання 6. Створити, реалізувати, протестувати алгоритм в
середовищі програмування Скретч для знаходження результатів арифметичних дій
додавання, двох випадкових парних та одного випадкового непарного чисел:
2n-1, 2m, 2k Перевірити результати цих дій на властивість парності. Чому
результати завжди непарні числа?
Завдання 7. Створити, реалізувати,
протестувати алгоритм в середовищі програмування Скретч для знаходження
результатів арифметичних дій додавання трьох випадкових непарних та одного
парного чисел: 2n-1, 2m-1, 2k-1, 2p. Перевірити результати цих дій на властивість
парності. Чому результати завжди непарні числа?
Завдання 8. Створити, реалізувати, протестувати алгоритм в
середовищі програмування Скретч для знаходження результатів арифметичних дій
множення трьох випадкових парних та одного непарного чисел: 2n-1, 2m, 2k, 2p.
Перевірити результати цих дій на властивість парності. Чому результати завжди
парні числа?
**************
Додаткові завдання
на розвиток кмітливості
Немає коментарів:
Дописати коментар