неділя, 10 березня 2019 р.

Алгоритми над числами в Скретч

Практична робота 8.  
Алгоритми в Скретч











Як створювати масив чисел в СКРЕТЧ?
Елементи списку(лінійного масиву) - це пронумеровані рядки даних. Порядковий номер елемента в списку називають індексом.
 Список має власне ім'я і репортер, який можна використовувати для посилання на всі елементи списку відразу.
  1. Список в Скретч( спочатку відкрийте набір кнопок та пазлів, натиснуснувши кнопку з написом "ЗМІННІ" і у цьому розділі натисність кнопку СТВОРИТИ СПИСОК і ви у новому вікні створите список під назвою Z або X) під одним ім'ям зберігає пронумерований набір числових і строкових змінних елементів.
  2. Репортер списку дозволяє вивести всі його значення відразу, а репортер елементів - тільки те значення, яке міститься під зазначеним номером.
  3. Елементи списку можна змінювати, додавати і видаляти за допомогою відповідних блоків команд.
Приклади списків : набір властивостей героя, перелік наявних предметів, перелік пройдених рівнів гри, набір фраз для висловлювань

Приклад 1. Створимо проект пошуку максимального елемента лінійного масиву, що заданий випадковими числами в алгоритмі

Розробка проекту в середовищі Scratch.
  •  - для зберігання значення довжини списку
  • i - для зберігання значення поточного індексу елемента масиву
  • max - для зберігання більшого з уже переглянутих елементів масиву
  • z - ім'я масиву




Приклад 2 У цілочисельному масиві з  n випадкових чисел знайти суму елементів і порахувати кількість парних чисел у цьому масиві.

Алгоритми з числами в середовищі Скретч


 Реалізувати ці числові алгоритми в Скретч.


Немає коментарів:

Дописати коментар