субота, 30 березня 2019 р.

Практична робота. Алгоритми в Скретч.


Алгоритми в Скретч



Що таке Scratch?
Scratch - це така програма, яка надає користувачеві інструменти для творчості в області мультимедіа.
За допомогою цієї програми Ви навчитеся:
·        працювати з різними видами інформації: текстом, зображенням, звуком та анімацією;
·        логічно мислити;
·        ставити перед собою завдання і знаходити рішення;
·        створювати проект так, як Ви це уявляєте;
·        та, звісно, пограєтесь з результатом свєї праці.


Інформаційно-комунікаційні технології відкрили доступ до неймовірного різноманіття  інтерактивних ігор, історій, анімації, моделей та інших видів динамічних, інтерактивних медіа - об‘єктів. Але здебільшого ці програми як вулиця з одностороннім рухом: ви можете лише переглядати, вибирати та використовувати те, що створили інші. Scratch (Скретч) змінює цю ситуацію. Ви можете самостійно розробляти і створювати різноманітні проекти, комбінуючи графіку, фотографії, музику і звуку в інтерактивній розробці. Зі Скретч ви можете створювати персонажів, що танцюють, співають і взаємодіють один з одним, або зображення, що оживають у відповідь на рух вказівника мишки, або, використовуючи зображення зі звуковими ефектами та музичні кліпи - інтерактивні вітальні листівки для друзів чи презентації для школи. Назва Скретч походить від scratching - техніки, яку застосовують хіп-хоп діджеї: вони крутять вінілові платівки, змішуючи музичні фрагменти різних творчих манер (напрямків). Ви можете зробити щось подібне і в Скретч – змішувати в різний спосіб різні медіа - об‘єкти (графіку, фотографії, музику, звуки). Основа Скретч - графічна мова програмування, що дозволяє керувати діями (операціями) та взаємодією між різними медіа об‘єктами. Програмувати в Скретч набагато простіше, ніж у традиційних мовах програмування. Так, щоб створити скрипт, вам потрібно лише об‘єднати різнокольорові графічні блоки, як цеглинки в LEGO або пазли. Готовий проект можна опублікувати на веб- сайті Скретч, розмістити на сервісах YouTube та Flickr. Ви також можете розмістити ваш Скретч - проект на будь-якій іншій веб – сторінці, наприклад, на персональній сторінці MySpace або Facebook. Знаходити нові ідеї для проектів можна, переглядаючи готові проекти на веб-сайті Скретч. Якщо вам сподобався якийсь персонаж або картинка або скрипт, просто завантажте його та використовуйте у власному проекті.













Самостійна пошукова аналітична робота з інформацією
Що слід розуміти, на вашу думку, під інформованістю особи, що приймає рішення?
На вашу думку, якими якісними властивостями інформації доцільно оцінювати рівень інфор­мованості особи, що приймає рішення?
На вашу думку, як  би ви визначили особливості вимірювання якісного показника повноти інформованості особи, що приймає рішення?
Що, на вашу думку, слід розуміти під мінімально доцільним обсягом інформації для повного розв’язування проблеми чи задачі?
На вашу думку, які особливості у міри якісного показника своєчасної інформованості особи, що приймає рішення?
На вашу думку, у чому полягає суть часового ресурсу формування рішення і часового ресурсу для повної реалізації ідеї?
На вашу думку, з якою метою множини  позаштатних ситуацій в смартфоні класифікують на  підмножини, у кожній із яких виконується тільки одна з умов своєчасної інформованої?
На вашу думку, які особливості міри якісного показника достовірної інформованої особи, що приймає рішення?
На вашу думку, які особливості класифікації множини форс-мажорних ситуацій в вашому смартфоні  за показниками повноти і досто­вірної вашої поінформованості?
На вашу думку, які властивості та особливості якісних показників інформації потрібно врахову­вати під час формування системного інформування вас: 1)про  ваш стан здоров’я, 2) про ціни на ринку технологічних товарів?
На вашу думку, як визначають кількісні характеристики інформації?
На вашу думку, що є мірою можливості  самостійного аналізу вами множини надзвичайних ситуацій?


Сайти для навчання програмуванню

Code.orgсередовища навчання програмуванню  для початківців
Code School  -  Практичні завдання для навчання програмуванню.
Codecacademy – інтерактивне навчання програмуванню.
Stuk.io - Навчання з нуля для майбутніх програмістів.
Udaccityкурси від  Google, Facebook та інших великих компаній.
Platzi курси по дизайну, маркетингу, програмуванню.
Learnableкурси веб-розробці.
Code School  -  Практичні завдання для навчання програмуванню.
Code.orgсередовища навчання програмуванню  для початківців
BasePails - Навчання Рубі та Раілз та іншим веб-технологіям
Treehouse - Розробка на   HTML, CSS, та додатків на ІОS.
One Month – навчання основам створення веб-додатків за місяць.

Dash – створення веб-сайтів.


Вивчаємо Скретч.
http://alexnewinform.blogspot.com/p/blog-page_45.html


Немає коментарів:

Дописати коментар