6 клас. Інформатика. Дистанційне навчання.

субота, 30 травня 2020 р.

Створення алгоритмів в Скретч

  Обчислювальні алгоритми в Скретч
2.       Алгоритми анімації об’єктів в Скретч
3.       Алгоритми для тестування знань в Скретч
4.       Алгоритми для креслення фігур в Скретч
5.       Алгоритми для креслення тризуба, сніжинки в Скретч
6.       Обчислювальні алгоритми в Скретч










Опубліковано Сергій Негода о 03:20
Надіслати електронною поштоюОпублікувати в блозіПоділитися в XОпублікувати у FacebookПоділитися в Pinterest

Немає коментарів:

Дописати коментар

Новіша публікація Старіша публікація Головна сторінка
Підписатися на: Дописати коментарі (Atom)

Про мене

Моє фото
Сергій Негода
математик, інформатик, дослідник феноменів освітніх технологій
Дивитися мій повний профіль

Архів блогу

  • ►  2022 (7)
    • ►  лютого (3)
    • ►  січня (4)
  • ►  2021 (38)
    • ►  грудня (4)
    • ►  листопада (4)
    • ►  жовтня (5)
    • ►  вересня (5)
    • ►  травня (4)
    • ►  квітня (5)
    • ►  березня (3)
    • ►  лютого (4)
    • ►  січня (4)
  • ▼  2020 (32)
    • ►  грудня (4)
    • ►  листопада (3)
    • ►  жовтня (2)
    • ►  вересня (6)
    • ►  серпня (2)
    • ▼  травня (1)
      • Створення алгоритмів в Скретч
    • ►  квітня (6)
    • ►  березня (7)
    • ►  лютого (1)
  • ►  2019 (18)
    • ►  грудня (1)
    • ►  листопада (2)
    • ►  травня (2)
    • ►  квітня (3)
    • ►  березня (7)
    • ►  лютого (2)
    • ►  січня (1)
  • ►  2018 (9)
    • ►  грудня (2)
    • ►  листопада (1)
    • ►  жовтня (1)
    • ►  червня (1)
    • ►  травня (1)
    • ►  березня (1)
    • ►  січня (2)
  • ►  2017 (18)
    • ►  листопада (4)
    • ►  березня (1)
    • ►  лютого (11)
    • ►  січня (2)
  • ►  2016 (7)
    • ►  грудня (1)
    • ►  листопада (6)
  • ►  2015 (12)
    • ►  травня (2)
    • ►  квітня (7)
    • ►  лютого (2)
    • ►  січня (1)
  • ►  2014 (9)
    • ►  грудня (1)
    • ►  листопада (2)
    • ►  жовтня (5)
    • ►  вересня (1)
Тема "Водяний знак". На платформі Blogger.